torsdag 18 februari 2016

Regn

Det blåser fortfarande och idag har det till och med regnat. Det är den första gången som det regnar ordentligt sedan jag kom den 2.a nov. Behövs verkligen regn men eftersom det är kastbyar och regnskurar är det inte så trevligt utomhus. Försöker roa mej så gott det går med min iPad min tyska tv och min stickning. Har också varit ute och hälsat på en vän som ska lämna ön och försöka uppfylla sina drömmar med andra resor p.g.a sin sjukdom. Blev sedan uppringd och fick rycka ut för att hjälpa en annan vän med en trasig tvättmaskin som skulle reklameras. Ja så har ytterligare en dag gått och nu återstår exakt en vecka innan jag återvänder till mina älsklingar där hemmavid.

   
   Ingen sol idag vindbyar och störtskurar. 


1 kommentar:

  1. Nää det vädret lockar väl inte till bad, eller lek på stranden. Kram Elsa Hoppas du får en bra sista vecka!

    SvaraRadera