tisdag 25 november 2014

Lämnad ensam.

Efter två veckor tillsammans får jag nu försöka slå i hjäl en vecka på egen hand. Det har blivit många restaurangbesök och maten och vinet smakar väldigt bra vart man än går. Nu ska jag försöka ta det lite enklare och laga min mat själv ,tiden finns ju och på så sätt kan jag kanske begränsa kaloriintaget. Annars får det kanske bli ny garderob i vår eller så får jag stanna här och bosätta mej vid Playa Ingles 
( Nakenstranden ) . Där var vi igår och tittade på vågorna ,det blåser alltid mest på den sidan.
Jag kommer också att försöka ta mej mer tid till min spanska internetkurs. Den kräver minst 10 min. om dagen annars kallar den på uppmärksamhet. En kofta ligger också och väntar på att bli stickad,men eftersom jag haft problem med hö. hand ända sen jag landade på Teneriffa så har jag inte tyckt att jag skulle anstränga den mer än nödvändigtvis. Har googlat på symptomet och ställt diagnosen själv. Det är ju fantastiskt idag hur man kan hitta all möjlig och dessutom omöjlig information på nätet. 

En stol står tom och väntar på nästa gång

1 kommentar:

  1. Hej Lisa jättekul att läsa din blogg fick du mitt mail ang Kim? Kram Marianne

    SvaraRadera