tisdag 4 november 2014

Tisdag 4/11

Idag finns det inga måsten. Ska vila o ta det lugnt. Till lunch har jag lagat en  gazpacho  i min nyinköpta multimaskin från Tupperware och som nu ska invigas efter den långa resan från Sverige 

           Dagens solnedgång



                                 Meny del Dia på el Puertos 
                                 Sallad
                                 Grillad Tonfisk med papas aragudas 
                                 Apelsin
                                 Ett glas vitt ( ingår ej men gott ändå)

                    

        Nu är jag mätt och förnöjd. Ska bege mej hem till mitt Appartment som ligger runt hörnet.
 
                         
      

2 kommentarer:

  1. Kul att läsa att allt gått bra!
    Första meningen "Idag finns inga måsten" är väl en pensionärs privilegium.
    själv får jag väl snart krypa till kojs för en ny arbetsdag,den sista för den här veckan. Jag ska också försöka njuta av ett par semesterdagar, men tittar man på väderleksrapporten, får jag nog ägna mig åt att skotta snö.
    Fortsätt njut!!!!! / Kram Britt-Marie

    SvaraRadera
  2. Ja jag är pinsamt medveten om hur bra jag har det. Jag tar verkligen dagen som den kommer . Jag behöver inte stressa för att hinna ,jag har ju gott om tid och kan skjuta upp tills imorgon eller en annan dag. Just nu väntar jag på att orken ska infinna sig efter den inspiratör förkylningen som härjat i min kropp kram

    SvaraRadera