måndag 21 november 2016

Ny vecka och avsked

Igår åt vi Pizza på Pinoccio min älsklingspizzeria här. Med vi menar jag paret Hoppe och mej själv. Det var deras sista kväll så vi tog avsked av varandra för denna gång och dom sa att dom haft fina dagar här och att dom båda trivdes här trots den lilla incidenten med vandringen nerför berget. Jag vill inte avskräcka någon att gå nerför la Mericamen man bör vara lite tränad och vid god hälsa samt inse att det är brant med rullgrus . 
Idag gjorde Gunilla "som nu känner sig bättre efter sin förkylning" Vivianne och jag en vandring från Arure till Las Hayas men på en helt annan väg än vad jag gjort tidigare. Första biten hade vi sällskap med Inga-Lill som jag lärde känna i fjol men dom båda andra känner sen tidigare år.
Det blev en fin vandring som delvis gick på fina breda stigar genom regnskogen.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar