måndag 16 februari 2015

Början på slutet

Idag har det varit den varmaste dagen på länge. Vattnet kändes också varmare och sanden var så het att det brände under fotsulorna. På f.m. kom ett tyskt par och tittade på lägenheten tydligen har dom något lite uppåt berget men suktar efter havsutsikt . Kvinnan tyckte det var synd att det redan var renoverat för det var tydligen inte så som hon hade velat ha det . Smaken är som baken säger man ju och i detta fallet var det exakt så. Golvet som jag tycker är det finaste i lägenheten gillade hon inte alls och arbetsbänken som skiljer av köksdelen så att man får en bra arbetsyta var i hennes ögon helt onödig.  Hon skulle tala med mäklaren om dom kunde provbo ett tag???
På e.m. har jag varit hos Carlos Alonso och lämnat tillbaka en nyckel och hört mej för hur jag ska göra när jag reser. Det var tydligen inget problem ,ingen kontroll , ingen städning utan bara lägga nyckeln på bordet. Jag berättade också att jag är intresserad av att hyra även till hösten om lägenheten finns kvar till uthyrning då.
Här har dom nu börjat ladda för Karneval och idag hade barnen 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar