tisdag 24 februari 2015

Hasta Luego kära ö

Nu har jag lämnat ön . Klev ur sängen utan svårigheter  ,det svåra var väl  att kunna sova. Var vaken många gånger och tittade på klockan. Har alltid svårt att sova när jag vet att jag måste upp tidigt.
När jag skriver detta sitter jag i Los Christianos och äter frukost. Jag har väldigt gott om tid för flyget går först 15.45. Får titta lite i affärerna men dom öppnar först kl.10 och sen känner jag mej något handikappad med mina väskor.
Detta var nu slutet på denna La Gomera resa så nu kommer jag att sluta blogga om La Gomera för denna gång. Troligtvis tar jag upp det igen till vintern när jag hoppas kunna återvända.

2 kommentarer:

  1. Hoppas att resten av hemresan också gick bra - och att vi ses i Valle Gran Rey nästa vinter :-) /Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Jenny det hoppas jag också . Om inget kommer i vägen kommer jag .

      Radera