fredag 6 november 2015

Ännu en dag

Har inte riktigt hitta mina rutiner än. Det dröjer några dagar tills man kommer in i ett lugn av att inte prestera något. Kanske är det det som är grejen ,hemma är det alltid nåt som pockar på eller också jag som inbillar mej det. Med andra ord jag har lite svårt att koppla av och koppla bort. 
Nu går jag och funderar på när jag ska ta och göra en liten uppmjukningsvandring. Har kommit till den slutsatsen att det bästa vore att starta ganska tidigt på morgonen för annars blir det för varmt. Plus i kanten till mej för att jag återupptagit min gymnastik o balansövning på balkongen varje morgon.
Idag har jag ätit rökt makrill till lunch som jag fick köpa på restaurangen Esperanto som hade några kvar sen gårdagskvällen. Den var god och räcker till imorgon också för den var ganska stor och smakade utmärkt med en sallad till.
Jag har också börjat undersöka om jag kan få tv,n att visa tyska program också .Det spanska utbudet är inte så informativt då min spanska är yttersk begränsad ,dessutom pratar dom i en hastighet som om dom var i en tävling och absolut ville komma först. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar