fredag 6 november 2015

Upp och ner

Idag har jag gjort ett tappert försök att vandra lite. Jag gick iväg strax innan halv nio för att inte solen skulle stå mitt på himlen. Med min kondition eller rättare sagt brist på blir jag rejält svettig ändå utav att gå.  Redan när jag kommit till Calera känns det tungt. Jag har tänkt mej gå upp till den lilla Erimitan och sen tillbaka igen då har jag tränat både fram o baksidan av lårmusklerna. Det tog ca en timme i långsam takt till Erimitan och sista biten är det stentrappor i varierande höjd.  På en bänk satt ett par troligtvis tyskar och åt sin medhavda matsäck. Själv satte jag mej ner pustade lite samt njöt av den fina utsikten och fågelsången.

3 kommentarer:

  1. Hej, här blir vi svetta av att kratta all löv på tomten, Snöpinnarna är också uppsatta man vet ju vad som väntar. Ingen sol hos oss idag heller så njut där du är! Imorgon firar vi far med barn och tårta. Ha det gott vi hörs kram Marianne

    SvaraRadera
  2. Hej, här blir vi svetta av att kratta all löv på tomten, Snöpinnarna är också uppsatta man vet ju vad som väntar. Ingen sol hos oss idag heller så njut där du är! Imorgon firar vi far med barn och tårta. Ha det gott vi hörs kram Marianne

    SvaraRadera
  3. Hälsa Stickan och fira farsdag jag får maila eller ringa Manfred. Hoppas barnen tänker på att det är farsdag. Kram Lisa

    SvaraRadera