torsdag 12 november 2015

En ny upplevelse

Igår kväll deltog jag i något som var för mig en helt ny upplevelse . Meditation yoga dans . Det var min nya granne Ellen som flyttad in i lägenheten över mig sedan Nane flyttat som rekommenderade mej detta. Det var spännande så här första gången och efter en inledande fas med avslappning fick vi röra oss efter musik. Det var allt från mycket långsam till snabba rytmer och helt fritt . Väldigt avkopplande ,roligt men svettigt eftersom det är fortsatt varmt här också på kvällarna. Ska försöka göra detta till en rutin åtminstone en gång i veckan tror både kroppen o själen mår bra av sådan aktivitet. 
Idag är en ny dag dom inkommande gästerna på kryssningsfartyget har rest vidare och den lilla hamnen och piren ser ut som den brukar. 

1 kommentar:

  1. Det låter väldigt härligt! Jag har läst igenom vad du sysslat med de senaste dagarna och det låter riktigt roligt. Ja,bortsett från de jobbiga uppförsbackarna förstås. Ta det lugnt och överansträng dig inte. Vilka vackra bilder du lagt ut från din vandring. Ha det gott! Kram Anita

    SvaraRadera